Odredbe i uvjeti

Opći uvjeti poslovanja internetske trgovine Motomaxx - Motoristična trgovina sastavljeni su u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, preporukama HGK i međunarodnim kodeksima za e-poslovanje.

Definicija pojmova

  • pružatelj je Motomaxx Industrijska cesta 11 6310 Izola
  • korisnik je osoba koja koristi naš sustav, odnosno kupac u online trgovini
  • online trgovina je informacijski sustav namijenjen prezentaciji i prodaji proizvoda korisniku

Prijava

Prilikom registracije u internetsku trgovinu posjetitelj dobiva korisničko ime i lozinku. Lozinka je tajna i poznata samo korisniku. Korisnik je dužan osigurati da se njegova lozinka koristi osobno ili od strane osobe ovlaštene za postupanje u njegovo ime. Korisničko ime i lozinka su jednoznačno definirani i povezani s popunjenim podacima. Nakon registracije posjetitelj postaje korisnik i stječe pravo kupnje. Opći uvjeti poslovanja uređuju rad Motomaxx internet trgovine (www.motomaxx.net), prava korisnika te poslovni odnos između pružatelja i kupca.

Ponuđač se obvezuje da će kupcu uvijek dati sljedeće podatke:

  1. identitet tvrtke (naziv tvrtke i sjedište, registarski broj)
  2. kontakt adrese koje omogućuju brzu i učinkovitu komunikaciju (e-mail, telefon)
  3. bitne karakteristike robe ili usluga (uključujući usluge i jamstva nakon prodaje)
  4. dostupnost proizvoda (svaki proizvod ili usluga ponuđena na web stranici trebala bi biti dostupna unutar razumnog vremena)
  5. uvjete isporuke proizvoda ili izvršenja usluge (način, mjesto i rok isporuke)
  6. sve cijene moraju biti jasno i nedvosmisleno određene, mora biti jasno jesu li u njima već uključeni porez i troškovi prijevoza
  7. način plaćanja i dostave
  8. vrijeme trajanja ponude
  9. rok u kojem je još moguće odstupiti od ugovora; osim toga, također o tome košta li i koliko kupca vraća proizvod
  10. postupak pritužbe mora biti objašnjen, uključujući sve podatke o kontakt osobi ili odjelu korisničke službe

Proces kupnje

Kada korisnik odabere proizvod ili proizvode i podnese narudžbu pritiskom na tipku ZAVRŠI KUPNJU, internetska trgovina automatski „generira – kreira“ i šalje e-mail s detaljima narudžbe (proizvodi, cijene, količine, korisnički podaci...). narudžba je potvrđena, proizvodi će biti poslani u najkraćem mogućem roku. Ukoliko je rok isporuke duži od 2 radna dana, ponuđač o tome obavještava kupca.

Pravo na odustanak od kupnje, povrat robe

Potrošač ima pravo u roku od petnaest dana obavijestiti tvrtku da odustaje od ugovora, bez obrazloženja svoje odluke. Poruka se smatra pravovremenom ako je poslana u roku. Jedini trošak koji potrošač tereti u vezi s odustajanjem od ugovora je izravni trošak povrata robe. Potonji se mora vratiti društvu najkasnije trideset dana nakon obavijesti o istupanju. Proizvodi moraju biti nekorišteni, neoštećeni i u originalnom pakiranju.

Plaćanje

Ponuđač izdaje račun na trajnom mediju, s navedenim troškovima i obavijest korisniku kako odustati od kupnje i kako vratiti proizvode.

Razdoblje isporuke

Za proizvode na zalihi isporuka traje 2-4 radna dana, au ostalim slučajevima do 15 dana. Za proizvode koje nemamo na zalihi, rok isporuke je do 15 dana od primitka narudžbe. U slučaju duljeg roka isporuke obavijestit ćemo Vas o roku dostave e-mailom ili telefonom.

Isporuka

Dobavljač mora isporučiti robu ili usluge unutar obećanog vremena. Prilikom dostave, korisnik je dužan dati dodatne informacije o pravu na odustanak, a posebno o uvjetima i načinu ostvarivanja samog prava. Mora sadržavati sve potrebne podatke o adresi na koju se korisnik može obratiti u slučaju reklamacije te podatke o jamstvu i servisu ili ostalim uslugama nakon sklapanja ugovora. Troškovi dostave obračunavaju se prema važećem cjeniku  dostava. Osobno preuzimanje moguće je u sjedištu tvrtke radnim danom od 8 do 17 sati, subotom od 8 do 12 sati. Sa sobom obavezno ponesite isprintani račun koji ste uz potvrdu dobili e-mailom.

Poštarina

Dostava naručenih proizvoda tijekom radnog tjedna od ponedjeljka do petka je kao što je prikazano uz proizvod. Poštarinu za dostavu naručene robe plaća kupac prema važećem cjeniku  Pošte Slovenije ili druge paketne pošte, koja dostavlja robu na kućnu adresu...

Jamstvo

Svaki kupac ima pravo na zahtjev. Pritom mora predočiti originalni račun o kupnji i navesti razloge reklamacije. Troškove dostave uvijek snosi kupac, osim ako nije drugačije dogovoreno unaprijed. U slučaju nedostataka uslijed nestručne uporabe, nesavjesnog rukovanja, mehaničkih oštećenja i nedostataka u slučaju više sile, ne vrijedi jamstvo, a time ni mogućnost reklamacije. Također nije moguće ostvariti reklamaciju u slučaju diranja robe od strane stranih, neovlaštenih osoba, u slučaju nepravilnog upravljanja ili nepažljivog rukovanja ili korištenja neoriginalnih elemenata. Proizvodi u internetskoj trgovini podliježu uvjetima jamstva u skladu sa slovenskim zakonodavstvom. Za podnošenje zahtjeva za jamstvo ili servis obratite se sjedištu Motomaxxa. Pri kupnji putem interneta, jamstvo počinje teći od dana dostave pošiljke.

Valjanost ponude

Prilikom kupnje cijene vrijede u trenutku potvrde narudžbe. Sve cijene uključuju PDV, osim za rabljene artikle za koje se PDV obračunava temeljem članka 48. i 49. ZDDV-a i ne iskazuje temeljem članka 50. C ZDDV-a. Cijene u online trgovini mogu se promijeniti bez prethodne najave. Slike mogu biti samo simbolične i ne odražavaju uvijek u potpunosti stvarno stanje.

Sigurnost

Pružatelj koristi odgovarajuća tehnološka i organizacijska sredstva za zaštitu prijenosa i pohrane osobnih podataka, narudžbi i plaćanja.

Komunikacija

Pružatelj može kontaktirati korisnika putem sredstava daljinske komunikacije samo ako se korisnik tome izričito ne protivi. 

Arhiviranje ugovora

Ugovor sklopljen između pružatelja i korisnika tvrtka Motomaxx Industrijska cesta 11 6310 Izola trajno čuva

Oglasne elektroničke poruke moraju sadržavati sljedeće komponente:

  1. Moraju biti jasno i nedvosmisleno označene kao reklamne poruke
  2. pošiljatelj mora biti jasno vidljiv
  3. razne kampanje, promocije i druge marketinške tehnike moraju biti označene kao takve. Također, uvjeti sudjelovanja u njima moraju biti jasno definirani.
  4. potreba je poštovati želju korisnika da ne prima reklamne poruke

Pritužbe

Ponuđač se pridržava važećih zakona o zaštiti potrošača. Ponuditelj mora uspostaviti učinkovit sustav rješavanja pritužbi i odrediti osobu s kojom se u slučaju problema kupac može obratiti telefonom ili e-mailom. Postupak podnošenja pritužbi mora biti dostupan na web stranici, jednostavan za korištenje i povjerljiv. Ponuditelj mora u roku od pet radnih dana potvrditi da je zaprimio prigovor, obavijestiti kupca koliko će vremena trajati njegovo rješavanje te ga obavještavati o tijeku postupka. Ponuditelj je svjestan da je bitno obilježje potrošačkog spora, barem što se tiče sudskog rješavanja, njegova nesrazmjernost između ekonomske vrijednosti zahtjeva i troškova koji nastaju u rješavanju samog spora. To je ujedno i glavna prepreka potrošaču da ne pokrene spor pred sudom. Stoga pružatelj ulaže sve napore da se eventualni sporovi riješe mirnim putem.